Сучасна стоматологія вимагає від лікаря-спеціаліста опановування значною кількістю мануальних навичок, які він здобуває під час навчання у ВУЗі.

З метою удосконалення підготовки майбутніх лікарів-стоматологів на базі навчально-тренінгового центру симуляційної медицини БДМУ у 2019 році створено новий сучасний стоматологічний фантомний клас.

Він обладнаний на 14 робочих місць лікаря, оснащених високоякісними комлектуючими відомих світових фірм: електричним мікромотором МС2 («Bien-Air», Швейцарія), мікромоторним наконечниками («Bien-Air», Швейцарія), турбінним наконечником («Bien-Air», Швейцарія), фотополімерною лампою («Mectron», Італія), системою чистої води,  стоматологічним світильником («Faro», Італія), ергономічним стільцем («Astra Mobili Metallici», Італія) та монітором. Фантоми голови із моделями щелеп німецької фірми «Frasaco» дозволяють надати їм будь-якого положення в просторі.

Таке робоче місце дає можливість відпрацювати всі практичні навички щодо препарування та пломбування каріозних порожнин, у тому числі сучасними пломбувальними матеріалами, широкий спектр ендодонтичних маніпуляцій, а також підготовку зубів під ортопедичні та ортодонтичні конструкції, застосовувати інструменти для ізоляції робочого поля тощо.

Читайте також : Центр симуляційної медицини та інноваційних технологій

Починаючи з другого курсу студенти опановують стоматологічні маніпуляції на пропедевтичних дисциплінах. Згодом вони удосконалюють їх, розширюється перелік та рівень технічного засвоєння маніпуляцій. Активно залучається дане обладнання й під час навчання майбутніх лікарів-стоматологів в інтернатурі та здобуття вузькопрофільної спеціалізації. Фантомний клас може також використовуватися для проведення майстер-класів та курсів удосконалення лікарів на післядипломному етапі підготовки.

Симуляційні фантоми – це сучасне коштовне обладнання, яке  суттєво поліпшує практичну підготовку студентів, виводять її на якісно інший рівень. Опанування практичних навичок за допомогою фантомів, манекенів, тренажерів дає можливість студентам робити варіативні кроки, застосовувати метод «спроб і помилок», досягаючи таким чином вищого рівня клінічної компетентності.

Робочі місця дають можливість відпрацювати всі практичні навички

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print Friendly, PDF & Email

Залишити відповідь